Vēsture
Digital Care ir uzņēmums, kura pirmsākumi, līdzīgi kā daudzu lielo uzņēmumu vēsture, meklējami garāžā. Mūsu uzņēmums tika izveidots, pateicoties entuziastu grupas apņēmībai, kuri nedomāja par ierobežojumiem, budžetiem un organizatoriskām problēmām, bet gan vienkārši rīkojās. Digital Care ir uzņēmums, kura virzītājspēks ir ģeniāls redzējums un sapnis, lai šo vīziju īstenotu dzīvē.. Kur smags darbs mijas ar brīvības un rīcības sajūtu.
Vīzija
Aleksandra Vistuba (Aleksander Wistuba) galvā radās Digital Care vīzija, kurš, kopā ar Miroslavu Koščiņski (Mirosław Kościński), to īstenoja dzīvē – izveidoja ambiciozu, uz panākumiem orientētu komandu, kas koncentrējās uz izvirzīto mērķu sasniegšanu.
Sākotnēji Digital Care pastāvēja kā Regenersis Sp. z o.o. meitasuzņēmums. Uzņēmums tika izveidots, lai sniegtu bojājumu likvidācijas pakalpojumus apdrošinātājiem, kas piedāvā telefonu un mobilo ierīču aizsardzību, paplašinot Regenersis pamatdarbību, kas sniedza pakalpojumus elektronisko ierīču servisa jomā.
Ambiciozi mērķi
Jaunajā biznesa modelī ātri iegūtā pieredze vainagojās ar apdrošināšanas produktu un servisa pakalpojumu izveidi mobilajām viedierīcēm. 2016. gadā par jauno Digital Care īpašnieku kļuva Mazovia Capital.
Ar Mazovia Capital atbalstu un uzticību, uzņēmums sasniedza globālus mērogus, paplašinoties Latīņamerikas, Āzijas, Āfrikas un Austrālijas tirgū.
Tagad
Uz doto brīdi Digital Care rada inovatīvas apdrošināšanas programmas un ierīču aizsardzības pakalpojumus. Uzņēmums piedāvā produktu izstrādi no pamatiem, administrē un pārvalda pakalpojumus mobilo tīklu operatoriem, ierīču tirgotājiem, apdrošinātājiem un apdrošināšanas brokeriem.
Iepazīstieties ar mūsu galvenajām darbības jomām:
„Jau no paša sākuma mūsu panākumu atslēga bija ticība tam, kam vēl tikai ir jānotiek, digitālās revolūcijas spēkam un tās pozitīvajai ietekmei uz miljoniem cilvēku dzīvi. Mēs redzējām iespēju tur, kur citi saskatīja draudus, uz tā pamata veidojot savu pārsvaru.”
„Daudzi uzņēmumi negūst panākumus. Ko pašos pamatos viņi dara nepareizi? Izmainās ceļā ar nākotni.”
„Uzņēmumam zīmols ir tas pats, kas cilvēkam reputācija. Reputācija tiek iegūta, labi darot sarežģītas lietas.”
„Nav jābūt ģēnijam vai progresīvam domātājam, nav pat jāpabeidz vidusskola, lai gūtu panākumus. Pietiek ar to, ka Tev ir plāns un sapņi.”
„Lielas lietas biznesā nekad nav viena cilvēka nopelns. Tas vienmēr ir komandas darba rezultāts.”
„Jūsu visneapmierinātākie klienti ir Jūsu lielākais mācību avots.”
„Vienkāršojiet un pēc tam pievienojiet vieglumu.”
„Mēs nezinājām, kā vadīt biznesu, bet mums bija sapņi un talants.”
„Riskējiet. Uzdodiet svarīgus jautājumus. Nebaidieties pieļaut kļūdas; ja tās nepieļaujiet, tātad nesniedzieties pietiekami tālu.”
„Turpinām iet uz priekšu, atvērt jaunas durvis un darīt jaunas lietas, jo esam ziņkārīgi, bet ziņkārība mūs noved pie visa jaunā.”