coverise coverise

Coverise

Viedtālruņu apdrošināšana pret zādzībām un bojājumiem

Mēs esam šeit, lai sargātu! Digital Care, cita starpā, piedāvā inovatīvas mobilo ierīču aizsardzības programmas – apdrošināšanu, kā arī remonta vai maiņas pakalpojumus. Pateicoties tam, mūsu biznesa un individuālajiem klientiem nav jāuztraucas par neparedzētiem izdevumiem, kas saistīti ar viedtālruņu un citu mobilo ierīču remontu.

Iegādāties aizsardzību

Mūsdienās bez viedtālruņa ir grūti iztikt – lietotāji iegādājas arvien labākus un dārgākus telefonu modeļus ar uzlabotām funkcijām. Ikdienas lietošanas laikā nav grūti sabojāt telefonu. Sadauzīts vai saplīsis ekrāns, sabojāts telefons, samirkusi ierīce vai citi bojājumi, kas pilnībā liedz izmantot viedierīci. Sekas? Nav iespējams sazināties ar tuviniekiem, liegta piekļuve svarīgiem datiem, diskomforts, stress, problēmas ar darba e-pasta pārbaudi… Neapmierinātību var papildināt telefona remonta izmaksas un labošanas laiks. Par laimi, ir iespējams izvairīties no nevajadzīgām raizēm, izvēloties iegādāties viedtālruņa apdrošināšanu.

Visaptveroša mobilo ierīču aizsardzība

Digital Care izstrādā apdrošināšanas programmas un paša ekrāna vai visas viedierīces aizsardzības pakalpojumus dažādiem ražotājiem, modeļiem un cenu grupām. Piedāvājam inovatīvas mobilo ierīču aizsardzības programmas, kas pielāgotas biznesa partneru un individuālo klientu vēlmēm. Aicinām kopā ar mums izstrādāt visaptverošu pakalpojumu, kas ietver viedierīces aizsardzību, citu starpā, no:

  • ekrāna mehāniskiem bojājumiem (triecieni, plaisas)
  • samirkšanas un iegremdēšanas ūdenī
  • viedierīces bojājumiem (piem. strāvas pārsprieguma rezultātā)
  • viedierīces bojājumiem ugunsgrēka, plūdu un citu neparedzamu notikumu rezultātā
  • viedierīces zādzības

Apdrošināšanas gadījumu sarakstu, uz kuriem attiecas apdrošināšanas segums vai pakalpojums, katru reizi sastādām kopā ar biznesa partneri.

Svarīgākās priekšrocības, ko sniedz viedtālruņu apdrošināšana

Pakalpojums, kuru, iespēju robežās, mēs izstrādājam kopā ar biznesa partneri, nodrošina gala klientiem ātru un neproblemātisku bojātā viedtālruņa remontu. Draudzīgais apkalpošanas process ietver, citu starpā, piegādi no durvīm līdz durvīm. Tas nozīmē, ka bojātā viedierīce tiek saņemta no klienta, bet pēc remonta piegādāta atpakaļ līdz namdurvīm. Ilgtermiņa remonta gadījumā parasti piedāvājam pagaidu telefonu. Ja viedierīci nav iespējams salabot, klients var rēķināties ar ierīces maiņu pret jaunu vai apdrošināšanas summas izmaksu (apdrošināšanas gadījumā), saskaņā ar Vispārējiem apdrošināšanas nosacījumiem. Mēs neaprobežojamies ar negadījumiem, kas notikuši tikai Polijā. Aizsardzība darbojas visā pasaulē: vai tas ir atvaļinājums, vai komandējums ārzemēs. Remontu veic tikai autorizēti servisi, kas klientam nodrošina ražotāja un pārdevēja sniegtās garantijas ievērošanu.

Vienkāršs zaudējuma vai bojājuma pieteikums

Par viedtālruņa bojājumu klientam ir iespēja ērti ziņot vienkāršā un intuitīvā portālā, izmantojot infolīniju vai e-pastu – atkarībā no viedtālruņa apdrošināšanas vai pakalpojuma veida. Remonts vidēji ilgst 7 līdz 10 darba dienas, klientus informējot par viedierīces remonta statusu.

Ar ko mēs sadarbojamies?

Mūsu izstrādātos pakalpojumus, atkarībā no vajadzības, mēs sagatavojam kopā ar vietējām vai ārvalstu apdrošināšanas kompānijām. Pateicoties sadarbībai ar globāliem spēlētājiem, mēs spējam piedāvāt labākos risinājumus, kas gala klientiem būs pilnvērtīgi un, cenas ziņā, pieņemami, bet biznesa partnerim droši un, vienlaicīgi, ienesīgi.